Cu Cirese la Urechi

Asa ar face o buburuza

Posted on: 28 August 2011

Ralu vorbeste de chestiile mici pentru care fiecare din noi dezvolta cate o dependenta mai mica sau mai mare, mai constanta sau mai trecatoare. De la articolul ei am ajuns eu sa ma gandesc: de unde ne vin afinitatile astea?? si nu, nu e vorba de predispozitia feminina pentru chestiute mici si simpatice, pentru ca si EI au chestiile lor dragute pentru care ar renunta la o pereche de sosete, daca ar fi cazul sa aleaga. Moldo e innebunit dupa modele de masini in miniaura, cu care si-a incropit o colectie destul de consistenta, plasata strategic intre cescutele de cafea vechi si jucariile mele de la Kinder.

cescutele de cafea, masinutele, jucariile Kinder inlocuiesc cu succes bibelourile

Pasiunea mea pentru buburuze cred ca vine de la fascinatia pentru polka dots, in special cele negre pe rosu sau cele negre pe mustar, si de la cuvantul buburuza pe care, in orice limba l-am auzit pana acum, mi-a satisfacut pofta aia de dragut, de awww.

Avem:

in italiana: coccinella

in engleza: ladybug

portugheza: pulga

buburuza e frumoasa pana si in germana

germana: floh( se pronunta flu)

Probabil ca fixatiile astea ale noastre, mai mult sau mai putin inocente, sunt asa, un fel de legaturi stranse cu copilaria, si poate ca ne apropiem de cate o chestie pentru ca ne identificam personalitatea cu respectivul obiect, animalut, simbol; reusim sa ne reducem caracterul la O insusire fundamentala pe care punem eticheta: asa ar face o buburuza.

parte din bucataria mea cu buburuze

5 Responses to "Asa ar face o buburuza"

Și ce frumos stau aranjate. 😀

buburuzele sau masinutele? 😛

Toate, în special jucăriile de la Kinder și mașinuțele. 😀

Vaaaai! Polka dots negru cu muştar. O minunăţie. Şi asta vreau! Abia aştept să iau banii să merg în magazine de metraje. În primul rând vreau să fac rochia aia cu mâncare incorporată pe ea, tot un ou ochi probabil, ca la Aghata Ruiz de la Prada şi am mai găsit ceva de curând ce vreau să fac – rochia asta de la Alberta Ferretti. http://glam.co.uk/2011/02/mfw-aw11-alberta-ferretti/ Materialul mov îl am, as u know, dar trebuie să caut unul similar pe turcuaz. 🙂

asa mai merge rochita cu ghetute mov 🙂

Leave a Reply

pe Caprarii

Cele mai noi

Calendar

August 2011
M T W T F S S
« Jul   Sep »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 4,658 hits
