Cu Cirese la Urechi

Vant din Italia

Posted on: 16 August 2011

Eram foarte entuziasmati initial cand am auzit de super-weekendul ce ne astepta dupa colt; mult timp de stat impreuna si trei zile in care sa ne plimbam prin Italia magica pe unde nu am reusit sa ajungem intr-o jumatate de an de cand suntem amandoi aici. Dar socoteala de acasa nu se pupa niciodata cu realitatea targului cinic.

Sambata in loc sa luam dis-de-dimineata trenul catre Milano, sa ajungem inainte de pranz acolo cu bateriile de la aparatul foto full, sa ne plimbam toata ziua cu soarele in cap prin orasul Louboutin, sa mancam senvisuri facute de cu dimineata din geanta termoizolanta, apoi seara sa luam trenul spre Roma, sa calatorim toata noaptea si sa dormim in tren ca in nu stiu ce film cu suporteri si meciuri, dupa planul lui Moldo, am asteptat toata ziua curierul sa vina sa ne ridice 3 colete de trimis in tara. Foarte pragmatic.

Duminica am mers la mare. Am stat aproape toata ziua in apa, iar in putinul timp petrecut cu fata in sus la soare, am reusit sa ne ardem. Am ajuns acasa obositi si cu febra. Am adormit la 20:30

Pe luni, 15 august, daca tot ne-am ratat weekendul prelungit, ne-am propus sa mergem, invitati de mereu prezenta noastra vecina-proprietara de casa, impreuna cu ea si ceva amici de ai casei (de curand am aflat ca italienii nu fac diferenta intre cunostinte si prieteni, pentru ei sunt cu totii amici) la cabana vecinei de la munte. Munte e mult zis, mai degraba vorbim de un satuc la poalele a 2 dealuri, cam ca pe la cheile Turului, asa. In felul asta am reusit si noi sa descoperim ce inseamna sa te distrezi cu italienii; este vorba de mancat prea mult( aperitiv, antipastex2, felul 2( felul 1 l-am sarit) branza, dulce, fructe), cafea., baut vin, dormit, trezit, jucat un joc ciudatel cum mingi grele de metal, mancat la fel, jucat carti, imbarcat, plecat acasa.

Ne-am simtit ca niste pensionari la vreo 84 de ani. Am capatat o indigestie la cuplu. Se pare, insa, ca eram singurii, pentru ca italienii, o alta chestie absolut uimitoare pentru acest popor mitic ce se pare ca a pus bazele civilizatie mai peste tot, sunt foarte preocupati de o chestie vitala pentru buna desfasurare a lucrurilor: digerire(a digera). Oamenii astia fac totul pentru a digera, de la a manca salata amara, la a bea cafea dupa fiecare masa(un italian, in medie, bea 4-5 cafele pe zi). Si functioneaza. Dar functioneaza atat de bine, incat se simtea, se auzea si se mirosea. Peste tot. Dupa cele doua mese, pranz si cina, la cabana era un concert de muzica hidoasa: toata lumea elimina gaze, nesfiindu-se unii de altii, sau toti de cei pe care ii cunosteau mai putin: noi doi. Femeile, patru la numar, dintre care doua fara absolut nici o jena, se imprastiau peste tot in cei 10 mp unde ne invarteam toti. Niciun pardon, nicio fata de jena, nici o fuga la baie.

Imi amintesc de Carrie din SATC cand a scapat-o prima data in patul lui Mr. Big: si-a pus cearsaful in cap, si-a tras rochia pe ea si a taiat-o acasa in cel mai scurt mod posibil, fara sa dea ochii cu el.Umilinta totala.

1 Response to "Vant din Italia"

Am dat like, dar nu că-mi place să vă simţiţi voi ca la 84 de ani în weekend, ci pentru că atunci când am ajuns la sfârşit şi titlul a căpătat sens şi mai aveam şi o imagine f grafică şi olfactivă în cap, am râs de numa.

În altă ordine de idei, tu Oana, e trist că italienii de pe zona voastră (ca să nu generalizăm nedocumentat) nu fac diferenţa dintre cunoştinţe şi prieteni.

Leave a Reply

pe Caprarii

Cele mai noi

Calendar

August 2011
M T W T F S S
« Jul   Sep »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 4,689 hits
