Cu Cirese la Urechi

Revenire spectaculoasa

Posted on: 10 March 2011

Imi reiau activitatea fosta febrila pe blog. Motive pentru care nu l-am lasat sa moara(nu ca ar fii avut vreo viata agitata anterior)?

  • Pentru ca azi Eugenia mi-a adus sarmale cu nuca si ciuperci, date de sufletul Caterinei. Cu bogdaposte sau fara, sarmalele sunt excelente. Daca exista vreun suflet al vreunei Caterine inca interesat de sarmale, sigur va fii fericit in seara asta. A se nota ca acest fapt e considerat de catre autoare un subiect ce va face furori.
  • Pentru ca vreau sa nu ma las sa scap, chiar daca sunt aici.
  • Pentru ca trebuie sa vad negru pe alb, scris de mana mea, felul in care vad lucrurile ce se intampla acum; mai exact, cat de curand o sa imi explodeze creierul de atatea noutati

Prin urmare, sarmale de seara si de post, mancate cu lingura din caserola de plastic, in pat, pe Facebook, cu paine de casa facuta la masina.

Mai sunt 44 de ore pana ajunge Moldo. Nu ne-am mai vazut de pe 23 decembrie, anul trecut. In ziua aia nefasta, ca pedeapsa din partea dumnezeului companiilor aeriene(sunt foarte convinsa ca exista, altfel nu-mi explic ce mi s-a intamplat), pentru ca imi tradasem fidelitatea fata de WizzAir, si cumparasem bilet de intoarcere de la BlueAir, doar ca sa mai castig vreo 12 ore cu Moldo, chiar daca cele 12 ore le-am petrecut pe tren, spre Bacau, in putoare si oboseala, ajungand la aeroportul Bacau la ora 3:23 dimineata, constatam ca e inchis. Aeroportul. In creierul meu, aeroporturile sunt mereu deschise, iar boschetarilor le e prea rusine sa doarma inauntru.

Faptul ca drumul spre aeroport era neasfaltat si ca poarta era din fier, cu deschidere manuala la propriu, ar fii trebuit sa ma puna pe ganduri, dar eu nu si nu, ca boschetarii cu siguranta dispun de un al 6-lea simt ce le permite sa identifice un aeroport, si sa evite comfortul unui somn la cald. La poarta, un tip la vreo 27 de ani, si un batran de 70 si ceva, imparteau o cascarabeta, un calorifer si un radio. Afara erau sub -17 grade. Aeroportul il puteai cu usurinta confunda cu cofetaria Olympos din Cluj. La taclale cu cei doi co-asteptatori ai nostri. Mosulica se dovedeste a fii un brav fost purtator de carnet de membru cum laude, laude pe care si le aducea singur, iar tipul, un mistocar, anti-comunisti, traitor cu 800 lei pe luna.

5:30. Se desschide usa de la intrare. 2 ghisee de check-in si unul de cumparat bilete Carpatair. Cu jumatate de ora dupa ce trebuia sa inceapa check-inul, se anunta ca nu se mai zboara din Bacau in ziua respectiva, prin urmare vom fii purtati cu autocarele companiei(!?) pana la Bucuresti Baneasa, ca sa ajungem si noi intr-un final la destinatie. Check-in, platit suprataxa de bagaje 20 euro, nervi, batut din picioare, urcat in autocar, plans de despartire, oboseala, somn pana la Bucuresti, ajuns Bucuresti 14:30. Al doilea check-in, no money, sete, foame, no credit pe telefon, nervi, oboseala, ajuns in sala de asteptare 15:40. Se anunta avionul 16:30. Se decoleaza la 17:20. Se ajunge pe aeroportul Cuneo\Torino pe intuneric.

Urmarea?? Noaptea de Craciun pentrecuta singura la propriu, pentru ca pe 24 decembrie seara trebuia sa fiu in hotel(care era gol, urmand sa se redeschida ziua urmatoare), ca pe 25 dimineata sa incep lucrul.

Despre persoanele si situatiile intalnite, precum si alte frustrari si convingeri,  in noi posturi palpitante, doar aici.

1 Response to "Revenire spectaculoasa"

de fapt o fost mult mai rau decat ai descris tu, o mai fost si faza cu taximetristu si cat am inghetat prin gari!

Leave a Reply

pe Caprarii

Cele mai noi

Calendar

March 2011
M T W T F S S
« Oct   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Blog Stats

  • 4,658 hits
