Cu Cirese la Urechi

Iron Maiden vs. “U” Cluj

Posted on: 17 August 2010

Am venit de la concert cu satisfactie si picioare paralizate. Cu greu prindeai un taxi pe la 12-1 noaptea pe 15 spre 16. Am stat vreo jumatate de ora pe linie pana mi-a fost primita comanda. Dimineata m-am apucat sa citesc cele doua ziare pe care le-am primit gratis inainte de concert. In Gazeta Sporturilor, lucrurile erau calme si succint inventariate, iar Servus_Cluj Editie speciala, se invartea cu totul in jurul concertului. Nu m-am putut abtine sa rad cu pofta cand am vazut in coltul din dreapta-jos al primei pagini un mic articolas al lui Alexa. Imi zic: asta vrea cu orice pret sa epateze. Deja lezeaza ochiul si mintea. Slow down, man, we got it! Am ras si cand am citit articolasul: E straniu cum orasul asta iese in strada pentru o echipa de fotbal -,,U”. Acum, eu nu sunt originara din Cluj, insa obiectiv zic: Cum crede tipul asta ca cineva isi poate abandona pasiunea cu care a crescut, fie ea si pentru o echipa de fotbal, doar pentru ca in echipa rivala se investesc muuuuult mai multi bani?? Doar pentru ca CFR-ul a avut un parcurs bun in ultimii ani, nu poti condamna o mare parte din populatia Clujului ca tine cu ,,U”. Mie mi se pare genial ca in ciuda rezultatelor, “U” are atat de multi suporteri care ies in strada ori de cate ori echipa le face o bucurie, si cred ca vor mai iesi in strada mult timp de acum incolo.  Asta dovedeste ca ardelenii sunt darzi si nu se lasa cumparati. Unii dintre ei 😉

4 Responses to "Iron Maiden vs. “U” Cluj"

Sigur, ai acoperire sa spui ca nu-mi place postarea din doua motive: ca sunt ceferist si ca lucrez la mogul. Da` n-are legutura. Si argumentez:
In primul rand, dupa concertul AC/DC ai facut ditai postarea cu poze. Cel mai mare, pentru ca e, eveniment (macar ca si concert) care a avut loc vreodata in Cluj l-ai tratat de parca a fost “Zilele Burger”. Ai zis un amarat de cuvant pozitiv, dupa care ca ti-erau paralizate picioarele si ca nu ai gasit taxi. Nu te supara, da` ce cacat e asta? Daca a fost de plict, spune de ce, ca sa priceapa si neuronul meu.
A doua chestiune, care sincer ma mira ca vine din partea unei absolvente de Comunicare, e “lezeaza ochiul si mintea”. Daca nu ai habar cine a organizat evenimentul si cine s-a ocupat de promovarea lui (da` stii foarte bine, nu?) atunci ai o scuza. Daca, si cam asta se intelege din fraza, propui “publicitate cu masura”, poti sa incepi sa plangi dupa cei trei ani de facultate pe care i-ai pierdut si sa te reprofilezi total. Pe ceva cu masura?
Nu in ultimul rand, si aici n-o sa discut prea mult pentru ca din ceva motive pe care nu le inteleg te (respectiv va) aprinzi foarte tare cand vine vorba de simpatiile fotbalistice. N-ai nicio treaba cu “Spiritul U”, cu realitatile clubului de fotbal si in general al clubului sportiv, n-ai fost la niciun meci de-al lor si nici despre rivalii lor nu ai mai multe informatii. Decat pareri nefondate. Cu toate astea, emiti niste judecati fara nici cea mai mica acoperire. Plus ca oferi informatii trunchiate. Am citit “articolasul” si discutia despre fanii “U” si iesirea lor in strada e mult mai lunga. Deci “asa nu”!

Plus ca titlul… ce-ai vrut sa zici cu asta? N-ai cum sa faci o comparatie. Si, daca faci, iar tu, pentru ca asta am inteles, iei partea “U”, te-ai fript. De doua ori mai multi clujeni au “iesit” pentru Maiden, ba au mai dat si bani pe bilet, nu s-au plimbat gratis pe fleoaster. Si chiar, care a fost mai misto: rockerul de 40 de ani care a cantat “Fear of the dark” cap-coada, dupa ce a asteptat 20 de ani sa o faca, sau pustanul cu caramida?

Pe langa faptul ca esti CFR-ist si lucrezi la mogul, mai esti si tare frustrat. Sa argumentez:
Am fost la concert pentru ca am avut ocazia sa merg, nu a fost ca la AC/DC, pe care i-am asteptat atat. Nu pot spune ca sunt fan Iron Maiden, doar pentru ca au venit la usa mea si le-am deschis.
A doua chestiune care chiar lezeaza ochiul si mintea, cauzeaza aceasta afectiune pentru ca tipul asta, seful tau, isi face reclama lui, nu firmei pe care o conduce, respectiv, Imagistica, de parca el ar fii singurul care a lucrat spre a organiza concertul, de parca el e cel care face absolut toate chestiile in ziarele pe care le are, in agentia pe care o conduce, si chiar si in call centerul ala. El a atotfacatorul si nimeni altcineva nu misca un deget, nu asudeaza, nu da un telefon. SI aici nu e vorba de publicitate cu masura, ci de marketing bine facut, in pofida grandomaniei.
Despre faza cu”U” nu zic decat atat: nu este o discutie despre fotbal, vezi dincolo de nasul propriu.
Iar la faza cu titlul, seful tau le-a bagat pe amandoua in aceeasi oala, deci titlul meu e justificat, jurnalistule…
Sfat: data viitoare, citeste, stai doua ore si te calmeaza, apoi varsa-ti frustrarile aici

Ok, fair enough. Macar sper ca n-ai regretat ca ai mers.

Legat de partea a doua, din nou, problema documentarii… http://liviualexa.ro/2010/08/17/iron-maiden-la-cluj-1-multumirile/

Daca e asa idiot seful asta al meu, de ce te justifici prin comparatie cu lucrurile pe care le face? Plus ca e una sa vorbesti despre Iron Maiden si “U” intr-un editorial si ALTA sa pui un “vs.” intre Iron Maiden si “U” intr-un titlu. Piaristo…

nu vreau sa lungim disputa, pentru ca discutie cu siguranta nu e. sunt lucruri pe care ori nu poti, ori nu vrei nici in ruptul capului sa le pricepi. ca de exemplu ca fraza din editorial, legata de “U”, nu e una negativa.

atata timp cat tu ai impresia ca eu astept un os pentru ca iti raspund pe blog, chiar nu are sens sa dezbatem mai departe…

noah, ma, noah
ce-avetz? ziarili ălea “care” ne dădură le-am făcut covor şî am stat pe ele, săr’na!

Leave a Reply

pe Caprarii

Cele mai noi

Calendar

August 2010
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 4,689 hits
