Cu Cirese la Urechi

Intelectual, frate!

Posted on: 2 June 2010

Ne-am luat bicicletele aseara, si am plecat in oras la plimbare, pe la 7. Ne-am luat inghetata si am intalnit un prieten. Prietenul Mihai este voluntar la TIFF.

Anul trecut mergeam ceva mai des pe la filme. Anul asta nu mersesem la niciunul, si imediat e gata festivalul. Am primit un AperiTiff si am vazut ca in Piata Unirii se proiecta Precious. Eu l-am vazut cand s-au anuntat nominalizarile la Oscar. Nu sunt neaparat cinefila, insa nu pot sa imi constat discursul sec intr-un domeniu de cultura generala. Sau ceva de genul asta.

L-am batut pe Moldo la cap sa ramanem la film, ca primim paturici si cumparam un ceai. Era al naibii de frig. Primit paurici, cumparat ceai, asezat primul rand.

Inaine ca filmul sa inceapa, se aseaza langa noi niste oameni. Precious e o drama grea, insumand cam toate lucrurile urate care i se pot intampla unei fete de 16 ani: abuzata sexual de tata; abuzata fizic si psihic de mama; mama a unei fetite cu sindromul Down, al carei tata e tatal mamei sale; analfabeta; obeza; insarcinata din nou, tatal fiind acelasi.

Lucrurile stand asa, cei 6 vecini de rand considerau foarte amuzante situatii de genul: In timp ce tipa era violata de tatal ei, ea scapa cu gandul in vise de celebritate, in adoratii ale publicului si ale unui baiat alb. In dreapta mea se radea ori de cate ori situatia se detensiona aparent. De fiecare data cand mama fetei o lovea in cap cu cate o tigaie si ea cadea jos lipsita de cunostinta, visand la aceleasi lucruri, oamenii de langa noi radeau.

Stiti genul ala de oameni care merg la cinema doar la comedii si tin neaparat sa rada ostentativ, mai tare si mai colorat decat oricare dintre oamenii ceilalti din sala? sa fie ei cei care dau startul la hohote? Eh, cei sase cred ca erau genul acela de oameni, doar ca aveau palarii si genti cu barete lungi, ambele articole purtate pe o parte. Erau, carevasazica, intelectuali de Diesel.

Am vazut filmul nervoasa si aruncand din cand in cand priviri agere celor de langa mine.

Oamenii astia nu merita sa poarte palarie. Am zis-o!

Atentionez asupra faptului ca trailerul e foarte vesel.

3 Responses to "Intelectual, frate!"

mie-mi vine voma in gat cand ii vad cu badg-urile, tantosi prin oras. festivalul asta a ajuns, cu tot cu mertanurile si faggotii din jurul lui, un rahat! imi pare rau de cei cativa, putini, care chiar cred in ceea ce fac.

fara nicio legatura contractuala, iti recomand sa citesti articolul de pe blogul lui Liviu Alexa. din punctul meu de vedere spune exact ceea ce gandeste orice clujean care e fericit ca are un eveniment cultural de o asemenea anvergura in oras, dar e scarbit de personajele care isi asociaza imaginea cu el.

S-a ajuns sa se bata lumea pe voluntariat. Mai, ilustru episodul asta din South Park: Chef’s Salty Chocolate Balls:
http://www.southparkstudios.com/episodes/103816

mai sunt şi “cuum, n-ai fost la tiff?”, căci e mai important să mergi la tiff decât să începi un doctorat, spre exemplu.

Leave a Reply

pe Caprarii

Cele mai noi

Calendar

June 2010
M T W T F S S
« May   Jul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 4,689 hits
