Cu Cirese la Urechi

Oameni dragi

Posted on: 27 May 2010

  Stiti filmele alea care te marcheaza si te fac sa relationezi aproape tot ce faci la filmul respectiv? Am vazut de curand Kynodontas, un film premiat la Cannes anul trecut. De fapt argumentul asta nu e unul relevant, premiile si recunoasterea criticilor nereprezentand certitudinea unui produs de calitate.

 Cel mai important efect pe care filmul asta l-a avut asupra mea a fost pusul asta pe ganduri. Daca analizez atent lumea asta, realizez ca putine din restrictiile societatii asteia sunt de folos.

  Imi sunt dragi multi oameni. Adica pe unii ii iubesc, dar altii imi sunt dragi. Si nu zic imi sunt doar sau pur si simplu dragiNu. A fii drag cuiva e mare chestie. Atrage multa energie si timp investit in sentimentul ala. Imi e draga patroana Griff-ului, o lucratoare comerciala de la Carrefour, managerul magazinului Diverta Polus, o colega de facultate cu ochelari albastri si palarie de paie, imi e draga o pseudo-nepoata.

  Probabil ca ei vad ca imi sunt dragi, si probabil ca de asta imi sunt inca dragi. Chestia e alta. Ma simt asa de cand ma stiu. Daca vad intr-o vitrina margele colorate, stiu ca ii se potrivesc Siminei. M-as duce sa le cumpar, iar data viitoare cand m-as intalni cu ea, i le-as da. I-as cumpara sapca lui Bogdan, i-as cumpara cercei Mariei, rochita Denisei. Si as vrea ca ei sa le accepte bucurosi, fara sa se simta ciudat, fara sa par ciudata, fara sa le refuze, fara sa imi cumpere nimic apoi.

  N-ar fii dragut sa pot sa daruiesc cui vreau ce vreau eu si ce cred ca i se potriveste? Ar fi dragut sa poti sa te duci sa cumperi o punga de covrigei pentru chelnerita barului in care stai de obicei la beri, ca ii e foame si nu poate pleca,  si sa va salutati apoi inca pe strada. Ar fi dragut sa stai doua minute la taclale cu o cunostinta pe care o stii de acum cativa ani cand scriati poezii impreuna in curtea unei vechi inchisori.

  Dar lucrurile nu stau asa, si oameni cu care ai vorbit, carora le-ai dat cate un indiciu despre tine, acum nu mai saluta. Oameni cu care ai impartit un salut, o plaja, o bere, un scaun, o tigara, o aluna, nu mai saluta.

 Sa fie indiferenta?

4 Responses to "Oameni dragi"

awww…asta chiar a fost din adancuri!si eu stiu ca esti asha..draga de tine si sentimentala!!!esti matzu meu..si sti ca imi esti foarte draga!!!si ti’as zice te iubesc…da de fiecare data cand rostesc treaba asta urmeaza sa mi se dea peste nas…asha k u know i do..but don’t make me say IT!!!…si…sti ca ti’am luat cerceii aia albastri verzui doar vazandu’i si gandindu’ma…oh!it’s written oana all over!:D..so….e normal sa iei o mica atentie cuiva drag doar pt ca iti aminteste de pers resp!!pupincuruuutzi:D

;;) Vad ca ai sesizat nuantele. E vorba de oameni dragi nu de oameni pe care ii iubesc de-a dreptul 😉

ce melancolic…ce trist. niciodata nu am gandit asa…eu is persoana care dau cadouase si la necunoscuti…is fata cu azi e o zi minunata, niciodata nu m-am gandit daca e ciudat sau nu sa cumpar cuiva ceva. nu am primit niciodata nici jumate din cadourile care le-am dat, nici un sfert din grija care am acordat-o unor persoane dragi, dar nu asta conteaza….conteaza momentul: zambetul lor din momentul ala, si conteaza faptul ca ai persoane care ti-s dragi.

nu stiu tu, insa oamenii care nu ma cunosc bine, sunt sigura ca ar fii poate… speriati 😀

Leave a Reply

pe Caprarii

Cele mai noi

Calendar

May 2010
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 4,689 hits
