Cu Cirese la Urechi

Deznodamantul lui Timi

Posted on: 26 March 2010

Hello!

  Imi fac mea culpa pentru ca nu am postat perioada in care avea sa se desfasoare campania mea de strangere de creativitate (exprimare proprie) a viitorilor cititori fideli ai blogului meu.
  Asa ca, nefiind prea tarziu, va zic azi perioada in care puteati face commenturi la postul precedent: Ea(perioada) se incheie azi, acum, la 16:44.
  Nevoita fiind sa desemnez un cititor castigator al berii in Griff de sambata seara, a trebuit sa ma decid intre prietenul Buburuz si prietenul Gheghe. Asa ca am decis: Gheghe sa fie.
  Fericitul este asteptat sambata pe la orele 22-23 in Grff sa isi ridice premiul: O Timi rece si cu bule.
4 Responses to "Deznodamantul lui Timi"

Poate ca masina chiar reprezinta firma…poate ce toata firma arata la fel ca masina.

contest rezultatul concursului! consider că organizatorii au fost tentaţi să aleagă tocmai acest câştigător pentru a fi părtaşi la pălmuirea sus-numitului! asfel, cer renumărarea voturilor, arestarea preventivă a inculpatului bogdan zis şi gheghe, care prezintă un real pericol pentru societate prin lipsa activităţii de pe blogul său şi, nu în ultimul rând, atât!

Neg. Mare, maro si crescut chiar sub ochiul unei babe pe la vreo 73 ani.

deci mulţumim oana

Leave a Reply

pe Caprarii

Cele mai noi

Calendar

March 2010
M T W T F S S
    Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 4,658 hits
