Cu Cirese la Urechi

Fa-te util

Posted on: 22 March 2010

Ok, cam asta e miscarea: avem mai jos un text ce contine blank-uri. In spatiile cu pricina vor fii inserate ulterior niste cuvinte. Baiul e ca vreau sa primesc niste commenturi, dupa capacitatea fiecaruia, in care sa notati voi, numerotat, cuvintele, expresiile, locutiunile sau ce mai vreti voi, pe care le-ati baga acolo.  Are you in?

<<

   M-am trezit in (1)          asta. M-am ridicat si m-am (2)         imprejur. Pe cuvant ca parca oala era acolo, insa din locul ala, (3)     arata verde si lipicios. Mi-am spus: sa ma(4)       pe balcon sa (5)      o baba? Mai bine lasa.

  (6)     s-a trezit si ea. Se uita de parca as fii (7)        .

  -Vrei, te rog sa (8)       ?

  -Stii ce? Ia-ti ciorapii si sapca de pe calorifer si(9)       catre (10)        ca nu am chef de ironiile tale in dimineata asta.

  I-am spus:

  -(11)          , apoi am dat cu piciorul in (12)      si am plecat. Pe drum, tot ce aveam in cap era(13)       .

>>

Cea mai tare abordare a problemei va fii premiata cu un Timi sau un Danut, dupa caz, sambata in Griff.

Spor la treaba. Vorbim

8 Responses to "Fa-te util"

dimineata,uitat,totul, ,duc, impusc,gagica,nebun, taci, du-te, oras, du-te-n pizda ma-tii, usa, chipul ei.

1. văgăună
2. belit
3. corpul tău
4. cac
5. speriu
6. iguana
7. pentru prima dată gol, purtând numai o şosetă pe penis
8. taci
9. frec-o
10. altcineva
11. Pisicuţo, te ador
12. dinţii ei cariaţi
13. mătreaţă

1.dimineata
1.uitat
3.scarbos
4.duc
5.fut
6.”creatura”
7.dezbracat
8.ma speli pe picioare
9.dute
10.munca
11.sa te fut
12.in curul ei
13.fundul ei

viata,invartit,cerul,sa ma arunc de pe,ucid,le viganaux,traznita in cap,plec…pa!,scrumiera,peshtii nu put sub apa!!!

ai mancat niste cuvinte, draga mea:)

daa??undee??nu cred

da..am vazut…my bad…sa reformulez…si numerotesz de data asta…ca deh:
1.viata
2.invartit
3.cerul
4.sa ma arunc de pe
5.ucid
6.le viganaux
7.traznita in cap
8.nu mai flatulezi noaptea?
9.du’te
10.pula
11.plec…pa!
12.scrumiera
13.pe sub apa peshtii nu put!!!
that’s all my folks!!!!

1. baie două ore mai târziu, gândindu-mă că ea nu are de fapt vreun amestec în toată treaba
2. tăiat pe braţe
3. aerul
4. ghemuiesc
5. mă distrez pentru început cu
6. urlând
7. plecat deja dintre cei vii
8. mergi în vârful degetelor şi să deschizi fereastra
9. târăşte-te
10. prima crâşmă
11. ştii foarte bine că nu mai putem repara nimic, a rămas doar răul genuin
12. pisica ei, mi-am luat Dragonovul
13. să iau pe cât mai mulţi cu mine înainte să se termine totul

Leave a Reply

pe Caprarii

Cele mai noi

Calendar

March 2010
M T W T F S S
    Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 4,689 hits
